Orice afacere de succes trebuie să aibă o identitate unică, un logo emblematic care să descrie activitatea ta.
Completează cererea de ofertă, iar noi te vom contacta pentru a-ți spune prețul.
Cum trebuie să fie un logo? Iată care este viziunea noastră asupra a ceea ce ar trebui să reflecte imaginea companiei tale:
Unic, creat cu atenție la detalii, personalizat în funcție de domeniul de activitate.
Simplu și aerisit, dar totodată modern și expresiv. Pentru a fi ținut minte fără prea mult efort.
Atractiv din punct de vedere cromatic și stilistic pentru a rămâne pe retina tuturor.
Un logo bun trebuie să treacă testul timpului,trebuie să fie la fel de eficace si peste 20 de ani.
Primul contact pe care îl are utilizatorul cu afacerea ta nu este legat neapărat de ceea ce oferi. Imaginea contează foarte mult în prezent. Așadar, asigură-te că logo-ul nu degradează imaginea afacerii tale.
Iată cei 4 pași în realizarea unui logo unic și plăcut:
Prin completarea unui formular o să avem o viziune cât mai clară a ceea ce vă doriți.
Informarea și cercetarea sunt punctele cheie ale unui logo de succes.
Schițele se materializează, iar logo-ul începe să prindă contur și viață.
Logo-ul se livrează clientului imediat după ce este finalizat, în diferite formate.
Am expus mai jos câteva dintre proiectele noastre de logo.
Mai jos găsești o listă cu răspunsuri concrete la cele mai frecvente întrebări adresate de clienții noștri:
Un brief este un ghid care poate fi folosit pentru a puncta cele mai importante aspecte ale unui proiect. Acesta poate cuprinde idei relevante sau informații importante despre proiect. Cu alte cuvinte, este un formular care trebuie completat înainte de a începe proiectul propriu-zis.
Timpul de livrare este de câteva zile, însă depinde de ceea ce îți dorești de la logo-ul reprezentativ pentru afacerea ta. Cu cât este mai complex, cu atât va necesita mai mult timp.
Da, asta înseamnă că logo-ul poate fi micșorat sau mărit la orice dimensiune, fără a-și pierde din calitățile grafice.
Da, vei primi 3 variante de logo și va trebui să alegi una singură. Bineînțeles, acea variantă pe care ai ales-o mai poate fi modificată.
Vei primi un fișier complet cu proiectul logo-ului în care o să ai mai multe formate: jpg./png./svg./pdf./eps./ai. Acestea îți vor folosi în creare de: pliante, bannere, flyere, etc.
Costurile unui logo variază. Nu există un preț fix. Ele depind în totalitate de complexitatea logo-ului pe care îl dorești.
Un logo mai complex înseamnă automat mai mult timp de muncă, dar și mai multe idei puse în practică pentru a ajunge la rezultatul dorit de tine.
Completează cererea de ofertă, iar noi te vom contacta pentru a-ți spune prețul.